2012. március 18., vasárnap

Ültetés

Tegnap elmentem az egyik nagy áruházba megnézi, hogy mit kínálnak virág terén. Hát azt kell, hogy mondjam, hogy nagyot csalódtam. Olyan muskátlikat árultak 200 Ft-ért, hogy én annál szebbeket dobtam ki, mondván, hogy már alkalmatlan bármire is. Arról nem beszélve, hogy milyen gyatra a választék. Alig van valami. Sikerült azért beszerezni két tő boglárkát (ilyenem még nem volt, kíváncsi vagyok mit tud), két cserép muskátlit (ezek nagyon szépek, de nem is 200 Ft darabja) és a szokásos árvácska adgaomat.
Az szintén elég furcsa volt, hogy az agyagcserép olcsób volt, mint az alátét. ... Meggondolták ezek, hogy mit csinálnak? Szerintem nem.
A lényeg, hogy most már kezd benépesülni az erkély. Van hely és edény bőven, más egyedeknek is, amit majd fokozatosan, menet közben akarok beszerezni.
Amire vadászom az a klemátisz és a leánder.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése