2012. március 24., szombat

Felújítás

Amikor az ember szívét megmelengeti a látvány és szárnyakat kap a tavaszi zsongástól, tuti, hogy akkor jön valami, ami letöri azokat.
Végre virágok pompáznak az erkélyen, újraéled minden, gyönyrű a kilátás. Erre a lépcsőházban egy kiragasztott papír hirdeti, hogy márc. 22-től erkélyfelújítás 12 napon át és mindenki pakoljon el mindent, hogy dolgozhassanak. Így jártam én. Kiraktam egy hete és most szedhettem össze mindent.
Mosr megmutatom, hogy mi az a minden, amit össze kellett szednem.

Boglárka

Az önműködő láda:
árvácska, tulipán (ebből nem lesz semmi ahogy nézem), valami új, ami remélem portulácska

Árvácska

Az új muskátlik

Áttelelt mukátlik:
az angol, nincs valami kitűnő állapotban, de igyekszik összeszedni magát

Biztatóan néznek ki

remélem, ő is magához tér

Kaktusz Jack
amikor behoztam elég elkeserítően nézett ki, de most szépen magához tért

Egyelőre ez az én kertem. Majd folyamatosan bővül és ezáltal a képtár is. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése