2012. március 9., péntek

Tavaszi zsongás a levegőben

Tavaly tavasszal a hagymásaim szépen kizöldültek, majd azon nyomban el is sárgultak és ennyi. Egy virág nem sok, annyit nem láttam belőlük. Mérgemben fogtam és kiszedtem az összes hagymát, eldobtam mert mind össze volt aszalódva.
Most, hogy már jobb idők vannak, látom, hogy a ládában 3 tulipán is ki van bújva. Na de azt már nem tudom, hogy mekkora hagymák maradhattak a földben ha megmenekültek a kukától. Kíváncsi vagyok mi lesz ezekből. Ugyanott találtam 10 tő árvácskát is. Na de azt meg hogyan? Mind-mind rejtély.
A lényeg, hogy a zöld ládában beindult az élet és nagyon dolgozik.
Jövőhéten meg én is nekilátok. Átültetés, új muskátlik beszerzése, magvetés, és minden más. Már alig várom.

Éljen a tavasz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése