2010. március 7., vasárnap

Új föld

A tegnap átültettem a virágaimat. Sajnos háromnak nem jutott új cserép, ezt majd pótolni fogom holnap.
Volt olyan is, ahol csak a földet kellett pótolni. Szerencsére a szobanövényeim nagyon jól elvannak nálunk.
A muskátlik is átkerültek ládába. Az újak, frissek, kicsik a régiek cserepét kapták meg. Majd ha nagyok lesznek, akkor ők is ládába kerülnek. Ha jól néztem, akkor nekem egy ideig nem kell muskátlit venni, csak akkor ha meglátok egy-egy különleges példányt. Nagyon szépek a kicsik és életerősek.

Az árvácskákat Tamás megmentette. Ki akartam dobni, de azt mondta, hogy nem. Fogtam és a jól fejlett egyedeket áttűzdeltem egy nagyobb cserépbe. Semmi értelme 5 szál árvácskának egy nagy ládában. Egyelőre bírják.


Vettem bazsalikom- és metélőhagyma-magot. Ők is holnap kerülnek vetésre. Sajnos az 20 literes virágföldből alig maradt valami, holnap kell vennem még egyet.

Tamás elvitte a fényképezőgépet. Képek mindenről majd holnap.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése