2010. március 1., hétfő

Megjöttünk

Végre itthon!

Alig vártam már, hogy megérkezzünk és megnézzem az én drágáimat.
Sajnos a bohócvirág nem élte túl a kiruccanást. Pár szál maradt meg belőle. Ez újra lesz vetve.
A paprika nagyon nagyot nőtt és elég sokan lettek. Azt hiszem a héten külön ültetem őket pohárba.
A petrezselyem is kikelt és nagyot nőtt.
Az újravetett petúniák közül, 3 cserépben kikeltek és szép zöldek. Ha jól láttam, a negyedikben most dugják az orrukat.

IL, köszi a jótanácsot. Túléltek és szépen cseperedtek.

Képek később.

2 megjegyzés:

  1. Örülök neki. A bohóc, lehet akkor is pusztult volna, ha itthon vagy . Ehhez sajna nem értek, biztosan van valami eltérő igénye. Annyit találtam róla, hogy fényben csírázik, tehát nem kell takarni a magját. Üdv: IL

    VálaszTörlés
  2. IL, sajnos a kis bohóc nagyon kényes. Annak ellenére, hogy azt írják, hogy igénytelen, az első vízhiány alkalmával képes kiszáradni és soha többet nem éled újra. Tavaly már tapasztaltam. Úgy látszik, hogy nem volt elég neki az a sok víz amit kapott. Ma újravetem, mivel nagyon gyorsan kibújik és növésnek indul, reménykedek, hogy a második vetés szép lesz.

    VálaszTörlés