2010. március 5., péntek

Feladom

Legalábbis ami az árvácskát illeti. Sajnos nagyon nem jó nekik a jelenlegi állapot. Nem fejlődnek semmit. Már napok óta ugyanabban az állapotban vannak. Azt hiszem, nem tesz jó nekik a fürdőszoba. De más hely nincs, ahová tehetném őket. Azt hittem az a fény elég nekik, de mégsem. Mindegy. Ezzel így jártam.

A paprikák, amiket áttűzdeltem nagyon jól vannak. Már láttam megjelenni a 3-ik levelet is. Rájuk nagyon büszke vagyok.

A petúniák egyelőre növekednek. Remélem, legalább ők nem okoznak majd csalódást.

Ma veszek virágföldet és áttűzdelem a petrezselymet.

Azt hiszem, hogy még nem említettem, hogy a muskátlik nagy része megfogant. A minap láttam, hogy szépen él és virul a legjava. Pár szál akadt, ami nem élt meg, de már ez is nagy siker. Ha végeztem a petruskával, akkor a muskátlikat ültetem át. Tamás azt mondta, hogy 13-a után már nem kell nagy hidegre számítani. Remélem, akkor már ki tud virágozni az erkélyem.

2 megjegyzés:

  1. Szia!

    Mi történt a petúniákkal?Véletlenül pont Veled egy időben vetettem én is virágokat,de Nálam csak a zsúfoltság miat halt el pár darab.

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    Sajnos nem tudom. Arra gyanakszom, hogy túl meleg volt nekik a fürdőszoba és elrodhadtak. Besárgultak és kidőltek.

    VálaszTörlés