2010. február 14., vasárnap

Vigyázat! Fertőzésveszély!

Legalábbis én úgy érzem, hogy megfertőződtem. Folyton azon kattog az agyam, hogy mit lehetne még piciny erkélyemen termeszteni.
Most elvetettem egy cserépbe metélőpetrezselymet. Ezzel 2006-ban már próbálkoztam, de az akkori lakásban nem volt elég fény és szinte semmi sem lett belőle, csak szenvedett szegény. Reménykedem, hogy hátha most sikerül és akkor mindig lesz friss.


A másik cserép cseresznyepaprikát kapott. A férjem nagyon szereti a csípőset. Ez mutatós is, kis helyen is elfér, ezért esett erre a választásom. Apunak otthon sikerült már cserépben termelnie, akkor nekem miért ne sikerülne?


Most még koktélparadicsomra fáj a fogam. Ha kapok magot, akkor azt is elvetem és ígérem, hogy ezzel befejeztem a vetést.

1 megjegyzés:

  1. Kedves Csé!
    Sok sikert és örömöt kívánok a blogodhoz, és sok olvasót.:)
    Erkélyen, kis mértékben is sok és érdekes növényt lehet termeszteni. Ajánlom a balkonparadicsomot, amely kis virágcserépben is megterem, valamint a koktélparadicsommal is próbálkozhatsz. Ajánlok egy könyvet is, ha be tudod szerezni:

    Konyhakert az erkélyen Dr. Nagy József

    http://www.antikvarium.hu/ant/book.php?konyv-cim=konyhakert-az-erkelyen&ID=162206

    köszönöm, hogy te is jártál nálam, és ajánlasz.
    Üdv InLandir.

    VálaszTörlés