2010. február 22., hétfő

Kis tavaszi idill

Tegnap séta közben jól kikérdeztem Tamást, hogy milyen idő várható. Alaposan felvázolta, hogy itt nálunk a negyediken nagy valószínűséggel már nem fog fagyni. Jöhőhéten ládába ültetem az apró árvákat, amiket előzőleg kipoharaztam. Igazán tavasz illat van a levegőben.
Ja, arról még nem is mutattam képet, hogy milyenek a téli árváim. Szegények mindig csonttá fagytak a hidegben, de ahogy a Nap megsimogatta őket azonnal életre keltek és bársonyosan pompáztak a téli Napsütésben.  (Sajnos most nem találom a képeket, mert Tamás a sajátjai közé mentette, de majd ha előkerül felteszek párat).

A fürdőszobában szépen cseperednek a cserepek lakói:





Türelmetlen kertész vagyok. Mivel a felszínen még semmi sem látszik, megpiszkáltam a paprikát és bizony ki van csírázva. Remélem, hamarosan előbújik a kis rejtekéből.


Az új vetés második napja:


Látkép a fürdőkád széléről:


Szerencsére, ezek a kis műanyag állatkák nem tudják lelegelni a frissen hajtott növényeket :).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése