2010. június 16., szerda

TOLVAJ

Igen, így nagybetűvel. Az éjszaka leple alatt valaki ellopta a lekdevesebb virágomat a lépcsőházból. Ez egy tűzpiros korallvirágo volt még lánykorában. Nekem nem volt munkám, nagyon szűkösen éltünk.  Mégis, 4 évvel ezelőtt egy reggelen a kedvesem ezzel állított be. Az a nap a születésnapom volt. Akkor elvirágzott és a sötét lakás miatt csak szépen zöldellt, de virágja nem lett. Aztán 2008 októberében megtámadta valami rejtélyes betegség, lehullatta az összes levelét és majdnem elpusztult. Azért sok hét gondoskodás után kihajtott. Lett neki két pici hajtása. Azokat lecsípem és új cserépbe, új földbe ültettem. Egyik szépn nőtt és gyarapodott a lépcsőházban és már abban a fázisban volt, hogy virágozni kellene. Pár nappal ezelőtt róla írtam azt, hogy megtámadta valami szürke féreg. Na azt sikerült kiírtani, de a tolvajokat nem.  A másik sajnos nem sokat fejlődött. Nagyon pici, éppen csak nőtt valamit két év alatt. Nem dobtam ki, mert amíg egy kis élet sugarat látok benne, sajnálom kidobni. Most már csak ő maradt nekem abból az időből. Most már még jobban fogok vigyázni rá.
Nem  nagy érték, de érzelmi szempontból sokat jelentett nekem.

Ugyanonnan ellopták a mi drága Zsuzsanénink két virágját is.

Csak azt kívánom a drágalátós TOLVAJNAK, hogy büntesse meg az Isten ahogy azt érdemli.

Isten óvjon édes virágom, remélem, jó helyre kerültél ahol ugyanolyan szeretettel gondoskodnak rólag, mint én tettem ennyi éven át!

3 megjegyzés:

  1. Egyet értek veled. Büntessen meg az Isten minden tolvajt, törjék kerékbe, nőjön be az orra lyuka, meg egyébként is az ég rogyjon rá! Hogy van pofájuk a más ember tulajdonát elvenni!

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm az együttérzést! Csak abban bízom, hogy olyan valakihez került az én Drágám, aki ugyanúgy fogja ápolni és szeretni, mint én. Minden esetre nevetséges vagy sem, még mindig a történtek hatása alatt vagyok és nem hevertem ki a veszteséget. Elvitt a múltamból, a szívemből és az életemből egy darabot, ami neki nem jelent semmit, de nekem nagyon sokat.
    Tudom, hogy másoktól nagy értékű tárgyakat, ékszereket, stb. visznek el és túl kell élni, de nekem ez az első alkalom, hogy ellopják valamimet és nagyon megvisel. Evvan.

    VálaszTörlés
  3. Meg tudlak érteni. Nekünk a hétvégi házba rendszeresen betörnek, és lopnak mindent. Annak idején kivittük a falvédőket, amit még a gyerekeknek varrtam születésükkor. Ezeket szerencsére nem vitték el, de hazahoztam, mert nem bírnám ki, ha elvinnének olyasmit, amibe szívemet lelkemet beletettem.

    VálaszTörlés