2013. április 15., hétfő

Idei tervek

Tegnap, kihasználva a gyönyörű napsütést és azt, hogy kedves férjem szíveskedett virágföldet hozni, nekiláttunk a földes munkának.
Átültettük a szobanövényeket: a diffenbachiat és a barackvirág-színű hibiszkuszt.
Megbeszéltük, hogy idén bevirágozzuk a korlátot és az csupán paraszt muskátli lehet. Újszülött mellett elég nehéz lenne kényes és még kényesebb egynyáriakkal bíbelődni. Végig a korláton muskátli lesz és punktum. Meg is rendeltem a virágos lánytól 10 tővel: 4 fehér, 6 piros. Mivel a szépnevű barkácsboltban aranyáron adják az akasztót, ezért azt is kértem. Elvileg ma érkezik, meglátjuk mit hoz.
Vettem egy gyönyörű tő rozmaringot és szintén egy tő petrezselymet, hogy addig se legyek nélküle, amíg az enyém kicsit megembereli magát.
Csilla kedvéért vetettünk zöldborsót és zöldbabot. Férjemnek csípőspaprikát.
A fürdőszobában áttelelet szegfűre és dáliára kíváncsi vagyok. Nem tudom túlélték-e a telet és a 25 fokot. Locsolgatom szorgalmasan, majd kiderül, hogy lesz-e valami belőle.

Ami még hátra van:
1. Elültetni a kövirózsát, amit Csillától kaptam egy fagyos téli napon. Az oviban az udvaron találta és a kabátja zsebében őrizgette amíg érte mentem. Nagyon megható volt amikor ideadta. Pohárba tettem és mind a kettő meg is gyökerezett.
2. Ládába ültetni a muskátlikat és felrakni a korlátra.

Nem maradt más hátra csak várni, hogy mi lesz mindebből.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése