2012. április 20., péntek

Családunk legújabb tagjai

Ma bölcsi szünet van. Kivettem fél nap szabit és mi mással tölthettem volna a szabad óráimat, mint hogy Csillucival elmentünk virágot venni. Sikerült szereznünk két példányt. Ezekre már tavaly óta fáj a fogam, csak akkor lemaradtam róluk. Most itt vannak.

Törpe dália

Szegfű

Azonnal kitalálható, hogy a délután hátralévő része ültetéssel telt. Nem, nem ehhez a két tőhöz kellett az a pár óra. Ha már úgyis koszos a kezünk, akkor kiszedtem az árvácskákat a portulácska tövéről. Nagyon el voltak nyomva szegénykék. Semmire sem mentek. Így most megkapták az egész ládát. Az árvácskák meg új cserépbe költöztek és ott majd megmutathatják, hogy mire képesek. 

Elültettem a sárga hibiszkuszt is, amit anyutól hoztam. Remélem a 3-ból legalább egy megmarad. 

Jó kis program volt ez ma délutánra.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése